دوران شیرین!!! دانشجویی

دوران شیرین!!! دانشجویی
پرستاری شازند 91

 

خدایا کمکم کن نگذارم پا روی عقایدم...
خدایا کمکم کن همین گونه بمانم...
خدایا کمکم کن بی ریا،بدون غرور،بدون شعار و دورویی دوست بدارم همه را...حتی آن کس را که مشکلات زندگی باعث میشود صدایش را بلند کند روی من و به خیال خود تحقیرم کند پیش آدم ها!!!
و  خدای من نگذار معامله کنم جان کسی را با چیزی دیگر که این یعنی آخر دنیا برای من...
پرستار بشوم و کمکم کن بمانم...
پرستار مملو از عشق و محبت است کمکم کن درک کنم این را...
پرستار یعنی گذشتن...
گذشتن از خود...
گدشتن از خود برای او... بگذار بفهمم این را
نگذار فراموشم شود...
بگدار قدرتش را داشته باشم که حفظش کنم...

خدایا مرا نگه دار، نگذار سقوط کنم...



نظرات شما عزیزان:

اکرم
ساعت16:04---30 آذر 1391
حدیث جون خیلی لذت بردم امیدوارم همه همچین عقیده ای داشته باشن

man
ساعت21:01---29 آذر 1391
خدایا کمکمان کن تا در این راه تنها رضای تو در نظرمان باشد تا بتوانیم عاشقانه کار کنیم.



khasteh
ساعت16:42---28 آذر 1391
خدایانگذارسقوط کنم.وقتی این سوگندنامه راسوگندیادکردم خودت نگذارسقوط کنم درراهی که این سوگندنامه رافراموش کرده باشم

a nurse
ساعت0:03---27 آذر 1391
hadis joooon asheghe in matlabae hesitam.merc

مهرداد
ساعت23:55---26 آذر 1391
این جملش خیلی فکرم رو در گیر کرد
خدایا نگذار معامله کنم جان کسی را با چیزی دیگر که این یعنی آخر دنیا.....


dr ghaffari
ساعت0:08---26 آذر 1391
سلام دوست عزیز سوگند نامه خوبی بود انشالله این دعا تا ابد سرلوحه زندگی و کارمون باشه به امید خدا!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 17:16 ] [ حدیث ]
درباره وبلاگ

درختان خشک و عریان بودند ، آسمان ابری ، شاید هم صاف و بی ابر بود.وقتی در دومین ماه فصل سرد سال به هم ملحق شدیم و کتاب عشق پرستاری را آغاز نمودیم ،با هم عهد بستیم که همچون درختان ، سبز شویم و در لباس سفید محبت ناجیان عشق باشیم و یه چیز دیگه: ما پرستاریم و قراره با پرستاری زندگی کنیم و شاید پرستاری زندگیمون بشه و همه میدونن که پرستارها روح بزرگی دارن پس بیاین... اینجا وبلاگ دانشجویان پرستاری ورودی 91دانشگاه علوم پزشکی اراک ، دانشکده پرستاری و مامایی است. امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد قبول بازدید کنندگان عزیز قرار بگیرد. پرستاری اراک91 . پرستاری شازند 91 .پرستاری اراک 91.پرستاری شازند91.پرستاری اراک-91
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 2188
بازدید کل : 23716
تعداد مطالب : 480
تعداد نظرات : 724
تعداد آنلاین : 1

. . .. .. ..