دوران شیرین!!! دانشجویی

دوران شیرین!!! دانشجویی
پرستاری شازند 91

هر پیشنهادی در مورد هر چی دارین بنویسید

درمورد وبلاگ

درمورد کلاس

درمورد بچه ها

تظاهرات

اعتصاب غذا در دانشگاه

...

و هر چیزی که دوست دارین

 


نظرات شما عزیزان:

خخخخخخ
ساعت20:55---5 تير 1393
سلام
یه سری ب وبلاگ بزنید
خیلی وقته تارعنکبوت گرفته


-
ساعت1:06---11 بهمن 1392
بچه ها اگه برنامه کاراموزی ترم بعد مشخص شده لطفا بزارین تو وبلاگ

من اومدم
ساعت22:24---6 خرداد 1392
سلام و درود بر قرتي جان وزندگي.بعد از روزها من اومدم.البته ايندفعه نيومدم بحث كنم اومدم بگم حرف مسخره كجا بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟در ضمن زندگي و من داشتيم با هم نظر ميداديم شما ورتي قرتي از كج اومدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستي من اسم كي را براي خودم انتخاب كردم.خودت اسم بلد نيستي ميذاري ورتي قرتي

من اومدم
ساعت22:55---31 ارديبهشت 1392
ههههههههههههههههههههههههههههه.

qerty
ساعت20:48---31 ارديبهشت 1392
aghae man omadam shoma ke inghad nazar midi ye kam fekr mikardid ye esme mostaari bara khodet mizashti ke nash"at gerefte az esme ye nafar dige nabashe.

qwert
ساعت20:21---31 ارديبهشت 1392
rasti khaste kofte joon akh bebakhshid zendegi tavajo kardi cheghad harf mizani??????

werty
ساعت20:16---31 ارديبهشت 1392
vase 2tatuon moteasefam namk2ne(zendegi)va aghae man omadam lotfan dg harfe maskharato to veb nazar.

zendegi
ساعت22:22---30 ارديبهشت 1392
agha ya khanome man omada khoda kone hichvaght nayay. chon nazaratam mese khodet.....

اسماعیل
ساعت17:20---30 ارديبهشت 1392
با سلام خدمت اقای عادل خان صفری عادل خان هنوز طنین صدای نازت توی گوشم میپیچه. اجرای قشنگت به مناسبت روز مادر رو میگم اگه میشه دیگران رو هم بی نصیب نذار و اون اجرای قشنگ رو برای دانلود بذار رو سایت. پاسخ:اسماعیل جان ممنونم ازت.در جواب درخواستت باید بگم که هنوز سی دی اش نیومده.اگه اومد رو جفت چشمام.دوست داشتن دل می خواد نه دلیل .دوست دارم بی دلیل

ساعت18:48---28 ارديبهشت 1392
زندگي جان شايد شما نظرتون + باشه براي آقاي صفري جهت نمايندگي لي من اصلا دوست ندارم اين آقا ترم بعد نماينده باشن
پاسخ:خانم یا اقای من اومدم(استثنا) کسی از شما نظر نخواست


zendegi
ساعت21:11---27 ارديبهشت 1392
be nazare man terme 3 agaye safari nemayande beshe albate aghay barati ham komakeshon kone chon onjor ke malome kheili hamo dost daran be ghole khodesh mese baradaran

من اومدم
ساعت19:01---25 ارديبهشت 1392
سلام عادل جان.چرا ديگه شعر نميگي حرفهاي جفنگ نميگي.

من اومدم
ساعت18:55---25 ارديبهشت 1392
من از راه نيومدم چون همين جا بودم.

من اومدم
ساعت15:50---22 ارديبهشت 1392
با سلام به بچه هاي ششششششششششششازند.من از راه اومدم با عادل خان اومدم.جداره از نمايندگي آقاي بوق در ترم 2 تشكر كنم.واقعاخيلي زحمت ميكشن.ميشه بهشون بگيد زياد كلاس نذارن.به خدا خسته شدن بچه هاي كلاس.درود بر تو اي...

رها
ساعت17:54---1 اسفند 1391
ozr midunam yekam dire ama ali agha va mehrdad khan in che tarze harf zadan ba dustetune?khejalat nemikeshid.?khoda rahm kone harruz mibinidesh dg chera tu veb mizarid?khar hamali chie agha?ishun dar haghe ma lotf mikardan !che did gah haye badi darid!!!!!!!!!ah ah ahپاسخ:شما درست میفرمایید ولی عادل مثل داداشم میمونه وباهم از این حرفا نداریم ....و اگه تو سر همم بزنیم مایه خوشحالیمونه....بله

mahdi hasanbeig
ساعت23:41---30 بهمن 1391
salam
bacheha man weblog parastarihaye male daneshgahye bozorgo mibinam iekam khejalat mikesham
matalebe elmi male ma kheili kame
elmi ham mesenke faghat mehrdad khan mizare
dastesh darad nakoone
doroste amare bazdidemon ziade vali age elmi bashe adamaii ke mian adam hesabian


دانشجوی ترم2پرستاری<دانشکده شرق گیلان>
ساعت0:17---27 بهمن 1391
من امروز فهمیدم عاشق رشته دانشگاهیم یعنی پرستاری هستم خدا جونم شکرت که پرستارم دلم میخواد زود زود برم کاراموزی بیمارستان پرستاری کنم وقتی که با لبخند وارد اتاق مریض ها میشم و دردی از درداشون کم میکنم وجودم اروم میشه و حس میکنم به خدا نزدیک تر میشم فقط به خاطر خداجونم.....شکرت خدا};-};-

khasteh
ساعت22:41---12 دی 1391
بچهاراست میگن.بابت زحماتی که واسه کلاس کشیدین صمیمانه تشکرمیکنم واقعاخسته نباشید.ولی به قول من مانماینده نشدن درترم بعدتونوجدی نگرفتیم .ماتازه باشمایه کم راحت ترشدیم منظورموامیدوارم بدبرداشت نکرده باشین.ولی به هرحال ممنون بابت زحماتتون.بابت جزوه هایی که گرفتین بابت پولهایی که مابه شماندادیم وبابت هرچیزه دیگه ای.
درسته


man
ساعت15:36---12 دی 1391
.... راست میگه
جا داره از خانم عاطفه علیبازی و آقای عادل صفری به خاطر تمام زحمت هایی که برای ما کشیدن تشکر کنیم مخصوصا آقای صفری.ما که نمیتونیم جبران کنیم اجرتون رو خدا بده.
راستی آقای صفری این که گفتید ترم دیگه نماینده نمیشید رو ما جدی نگرفتیم هااابازم هر جور راحتید چون نمایندگی خیلی سخته واقعا!!!!!!!!!!!


mahdi hasanbeig
ساعت0:26---4 دی 1391
salam azizan

pishnahad daram ke berim pishe dr.bayat

azash bekhaim hadaksar majari edrari ro dars bede

dige bishtar dars nade

nemiresim bekhoonim

pedaremoon dar miadپاسخ:متاسفانه دکتر افتاده رو دنده لج کاریش هم نمیشه کرد.تازه اتیششم افتاده به جون پرستاری اراکو گرفته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 30 آذر 1398برچسب:, ] [ 19:56 ] [ مهرداد براتی ]
درباره وبلاگ

درختان خشک و عریان بودند ، آسمان ابری ، شاید هم صاف و بی ابر بود.وقتی در دومین ماه فصل سرد سال به هم ملحق شدیم و کتاب عشق پرستاری را آغاز نمودیم ،با هم عهد بستیم که همچون درختان ، سبز شویم و در لباس سفید محبت ناجیان عشق باشیم و یه چیز دیگه: ما پرستاریم و قراره با پرستاری زندگی کنیم و شاید پرستاری زندگیمون بشه و همه میدونن که پرستارها روح بزرگی دارن پس بیاین... اینجا وبلاگ دانشجویان پرستاری ورودی 91دانشگاه علوم پزشکی اراک ، دانشکده پرستاری و مامایی است. امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد قبول بازدید کنندگان عزیز قرار بگیرد. پرستاری اراک91 . پرستاری شازند 91 .پرستاری اراک 91.پرستاری شازند91.پرستاری اراک-91
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 2145
بازدید کل : 23673
تعداد مطالب : 480
تعداد نظرات : 724
تعداد آنلاین : 1

. . .. .. ..