دوران شیرین!!! دانشجویی

دوران شیرین!!! دانشجویی
پرستاری شازند 91

 

چقد خوبه که هنوزم فراموشمون نشده شعارها و جمله های کلیشه ای رو:
دوستت دارم وطنم...
خاک پای من...
ای ایران ای مرز پر گوهر...
....
چقد خوبه که هنوزم توی سرودامون،توی نوشته ها و انشاهامون ازش استفاده میکنیم،چقد خوبه که هنوز آدمای کله گنده توی سخنرانیاشون میگن...
راستی ایرانی من هنوزم نمیدونم این لباسایی که میپوشم از کجان؟منظورم اینه که هویتشون چیه؟ ما هویت داریم پس اونام دارن دیگه نه؟تو میدونی کجایی هستن؟
من نمیدونم مدل موهام،مدل افکارم!!!!کجایی شدن؟؟
کاش زودتر خودمو پیدا کنم...
نمیدونم ایران داره عوض میشه؟
من دارم تغییر میکنم ؟ یا این شرایط داره تغییرم میده؟
راستی ماییم از نسل شاهنامه؟حافظ مال ما بود؟ سهراب تو سرزمین ما بود؟ فریدون هم ما داشتیم؟؟؟؟
یه زمانی بود هر ایرانی با غرور سرشو بالا میگرفت  و میگفت "من ایرانیم وبه ایرانی بودن خودم افتخار میکنم "
حالاشم همینه اما موقع گفتنش این بار باید چشامونو ببندیم،گوشامونم بگیریم تا یه وقت عکس العمل کسی یا حرف کسی غرورمونو نشکنه و خوردمون نکنه... اون زمان که به دنیا اومدن یه دختر بی گناه واسه قوم عرب ننگ بود،اون زمان که زندگی دخترکان عرب ساعتی بیش نبود،ایرانی ها شب یلدا تولد مینو،الهه ی زنان ایرانی را جشن میگرفتند و شب زنده داری میکردند.....
 اه،همش حرف،همش انتقاد همش گله و شکایت،پای عمل که میرسه هیچ میشم....
راستی ایرانی یادت میاد تو کتابا چقد مینوشتن تقلید کورکورانه؟یادته پشتبندش همیشه صفت بد میومد؟؟ راستی ما تقلید کورکورانه میکنیم؟  
ولی با همه ی اینا شکر شکر یه بار دیگه ام شکر به خاطر اینکه هنوز هستیم، هنوز نابود نشدیم،هوز نابودمون نکردن،هنوز موقع شنیدن سرودمون
هر کجا هستیم بلند میشیم،شکر که هنوز عید که میشه میریم پیش هم،شکر که هنوز لحظه سال تحویل  حافظو میخونیم،قران میخونیم... خوبه که هنوز سیزده بدر داریم!!!
وااااااااای به اون روزی که اینا ام از دست بدیم!
من دعا میکنم، تلاش میکنم از حالا به بعد....
 توام...
 زنده باد ایران و ایرانی


نظرات شما عزیزان:

mahdi hasanbeig
ساعت22:43---5 دی 1391
بچها حال میکنید طول کامنتمو؟؟پاسخ:کی گفته .........!!!

mahdi hasanbeig
ساعت0:41---4 دی 1391
salam khedmate khahare khoodam khanoom ansari

age kheili dost dari bedooni ke in model moha in model lebasa va...

az koja miad bebin voorodie zehhne kheili az mardoomemon chi shode

bebin che shabakehai negah mikonan

kheili az moshgelat az hamin dishe kocholoe balaye khoonehas

be khatere oone ke ma darim farhangemono va kheili az eteghadattemono az das midim

ini ke daram migam aslan eghragh nis

aslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

ba cheshaye khodam taghir ro mibinam dar bachehaiii ke mahvare migiran



dar zemn

age jalebe baraton bedonid ke bad az enghelab kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

eftekhar va sarboolandie ma to jahan bishtar shood

kheili

age bardashte bad nemikonid va fekr nemikonid man adame fakhr foroshiam edame ro bekhonid:

alman ke zendegi mikardim hata kheili az vaks zanaye kharej az keshvar emam khomeini ro mishnasan

miraftim kafsh vaks bezanim bekhatere lahjehe almanie zayamoon mifahmidan ke almani nistim

miporsiadan kojjaii hastid

ta migoftim iran booland migoftan khoomeiniiiii

faghat hamin iek kalame!

ba tablighate kheili shadide oona bar zede eslamo iran taze intori boodan

khob

bishtar saretono dard nayaram

movafagh bashidپاسخ:aghaye hasan beig avalan mamnun az sohbatatun,dovoman motmaen bashin kasi raje shoma hamchin fekri nemikone(rajebe fakhr forushi khoshhal mishim az khateratetun vasamun begin shma am movafagh bashin va albate arzeshmand


...
ساعت21:33---3 دی 1391
mersi.kheili khub bud.manam ghol midam talashamo bokonam

fana
ساعت16:32---3 دی 1391
من که عاشق ایرانم ورسم ورسوماتش با هر بدی وخوبی که داره.هیچوقت دلم نمیخواسته توی یه کشور دیگه زندگی کنم.واسه ی اینده ی کشورم جونمو میدم

masoud ghaffari
ساعت23:20---2 دی 1391
بله خدا رو شکر که اسم ایران و ایرانی پا برجاست زنده باد ایران ای ایران ای مرز پر گوهر !

khasteh
ساعت23:03---2 دی 1391
همین ایرانی هم که برامون مونده سفت بچسبیم خیلی هنرکردیم پس سفت بچسبش که درنره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 2 دی 1391برچسب:, ] [ 22:48 ] [ حدیث ]
درباره وبلاگ

درختان خشک و عریان بودند ، آسمان ابری ، شاید هم صاف و بی ابر بود.وقتی در دومین ماه فصل سرد سال به هم ملحق شدیم و کتاب عشق پرستاری را آغاز نمودیم ،با هم عهد بستیم که همچون درختان ، سبز شویم و در لباس سفید محبت ناجیان عشق باشیم و یه چیز دیگه: ما پرستاریم و قراره با پرستاری زندگی کنیم و شاید پرستاری زندگیمون بشه و همه میدونن که پرستارها روح بزرگی دارن پس بیاین... اینجا وبلاگ دانشجویان پرستاری ورودی 91دانشگاه علوم پزشکی اراک ، دانشکده پرستاری و مامایی است. امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد قبول بازدید کنندگان عزیز قرار بگیرد. پرستاری اراک91 . پرستاری شازند 91 .پرستاری اراک 91.پرستاری شازند91.پرستاری اراک-91
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 2211
بازدید کل : 23739
تعداد مطالب : 480
تعداد نظرات : 724
تعداد آنلاین : 1

. . .. .. ..