دوران شیرین!!! دانشجویی

دوران شیرین!!! دانشجویی
پرستاری شازند 91



نظرات شما عزیزان:

Aflatoni
ساعت0:52---11 دی 1391
آقای براتی من مخاطبم با خ من بود.گفتم مخاطبشومشخص کنه.بحث مارومیگه یابحث خسته واقای حسن بیگو؟؟

Aflatoni
ساعت0:36---11 دی 1391
من عزیزبامن واقای براتی بودی یا اقای حسن بیگ؟ مخاطبتومشخص کن
پاسخ:جـــــــــــــــــــــــــــــــان؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Aflatoni
ساعت0:34---11 دی 1391
حرفی نمیمونه.اینوگفتم دل خوش باشی

man
ساعت0:28---11 دی 1391
بسه بابا دعوا نکنید واقعا مسخره است بس کنید.

Aflatoni
ساعت0:18---11 دی 1391
آره دیگه برداشت شماازتوهم حقیقته.


اصلاباشه شمابدون ایراد.باز خوبه که شما اشتباهتون رو قبول کردید.حالا اگه یه نفر دیگه بود تا 500 سال دیگه داشت ایه و دلیل برا ما می اورد.


mahdi hasanbeig
ساعت0:10---11 دی 1391
کنار فحش حرف ناروا هم نوشته بودم به اون هم دقت کنید
در ضمن فکر کنم اولین بار بود تو عمرم که در برابر یه خانوم به این شکل عصبی شدم!
به هر حال
خدا کنه دیگه از این سوء تفاهم ها بین ما پیش نیاد!
شب خوش!
راستی سه شنبه تعطیلات کریسمس شروع میشه
من که این قضیه رو فراموش میکنم امیدوارم شما هم فراموش کنید!
خدانگهدارتون!


khasteh
ساعت0:07---11 دی 1391
آره خوب به منم بگن بگرددنبال ایرادازخودت میگم کی من ؟ایراد.چنین چیزی غیرممکنه.الانم حکایت شماست.خوابت میادتوهم زدی
پاسخ:به نظرم عقیده شما این جوریه: حقیقت=توهم


man
ساعت23:52---10 دی 1391
اقای براتی اتفاقا اصلا ناراحت نیستیم از این پست خیلی هم خندیدیم با بچه ها بازم از این پست های بزار میبینی که بچه ها یکی از یکی با حال تر جواب دندون شکن بهتون میدن.پاسخ:mitarsam.bache ha gadidan khatarnak shodan!

mahdi hasanbeig
ساعت23:50---10 دی 1391
خسته خانم من نظرامو پاک کردم نه به خاطر اینکه مشگلی داشتن
به خاطر اینکه شما راضی بشی
ولی واقعا
نه واقعا
سوالی که از من پرسیدی مفهوم دیگه ای میشه ازش برداشت کرد؟یعنی چی که ذهن من خرابه؟
فقط یه مفهموم میشه ازش برداشت کرد
در ضمن چه ربطی به مادر داشت که شما فرمودی؟
من که نفهمیدم
تو واسه من متاسفی؟چقدر بامزه
در ضمن چیزی که در مورد عفت کلام فرمودید شما از بنده یه حرف نا روا تو کلاس شنیدی؟؟
به کسی تاحالا فحش دادم تو کلاس؟؟
چیزی که شما گفتی جوابش همین بود
خیلی سوء تفاهم عمیقی ایجاد شده بنظرم!
به هر حال عذر خواهی منو بپذیرید!قصد ناراحت کردنتونو نداشتم!
فکر کنم شما هم نداشتید!
ولی در کل من واسه خودم خیلی بیشتر متاسفم ...


khasteh
ساعت21:56---10 دی 1391
میدونی خوبیت چیه اینه که قبول داری این چیزارو.چون اگه مثل بعضیهاقبول نداشتی اونوقت کارماسخت میشد.

شماآقاییون هم ایرادداریدنگونه که بازخندم میگیره.خودتون ایراداتونوبهترازماخانمهامیدونی د مادیگه مثل شما......نیستیم که بگیم.به خودتون رجوع کنیدمیفهمیدپاسخ:الان یه ساعت دارم میگردم ولی دریغ از یه ایراد


Aflatoni
ساعت21:51---10 دی 1391
آقای حسن بیگ توکه خودت توحرف زدن خانوم هاروگذاشتی جیب بغلت دیگه جرااین حرفومیزنی.
اون احسانم خودیگه هیچی سربازه وازش توقعی نداریم.
ترنم هم راست میگه.ترنم جان بعضی ازپسرای کلاس ما فکرمیکنن که اینجادبستانه ولی اشتب میکنن.اقای براتی مافرق شوخی روازجدی میفهمیم.همینجوری پیش بره یه دفعه دیدی شوخی شوخی ماهم جدی یه چیزی بهش گفتیم بعدناراحت نشها ماهم شوخی کردیم.چه میشه کرددنیا اینجوریه دیگه


khasteh
ساعت18:45---10 دی 1391
آقای مهردادمااگه این همه ایرادبه قول شما داشته باشیم که نداریم وشماتوهمی یه چیزی نوشتی بازشماپسراآآآآآووووییییززززووو نننه ماهستیدنگونیستیدکه خندم میگیره.راستی نظرات روهم تاییدکن ماکه میدونیم نظرگذاشتیم وشما تاییدنکردیپاسخ:پسرا عاشق همین ایرادا هستن دیگه. خوب اگه شما هم مثل اقایون بی ایراد بودین دیگه اصلا هیچ پسری آآآآووووییییززززووو نننه شما نبود بالاخره یه کم هیجان باید تو زندگی پسرا باشه

ehsan
ساعت19:48---9 دی 1391
5

داداش همین طور ادامه بده ماکه تو سربازییم همش میخندیدیمپاسخ:قابل توجه بعضیا اینو که دیگه من ننوشتم


پرنده قفسی
ساعت18:21---9 دی 1391
خوب که چی الان خیلی ذوق کردین شماپسراااا .....

man
ساعت21:43---8 دی 1391
هههههههههههههههههههه خیلی خندیدیم حلا خوش به حال شما .

شما پسراا جدیدا خیلی با نمک شدیدا حواستون باشه . حالا یه سوال خسته نمیشی این قدر جوک میزاری؟ کمتر بخند یه کم اگه به سربازی که داره انتظارتون رو میکشه فکر کنی کمتر جوک میزاری.
پاسخ:نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه سربازی هم عشق است من که از هیچ کدوم اینا حرصم نمیگیره ......هـــــــــــ هـــــــــــــــ


mahdi hasanbeig
ساعت21:06---8 دی 1391
9va 5
he he he


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 8 دی 1391برچسب:, ] [ 20:43 ] [ مهرداد براتی ]
درباره وبلاگ

درختان خشک و عریان بودند ، آسمان ابری ، شاید هم صاف و بی ابر بود.وقتی در دومین ماه فصل سرد سال به هم ملحق شدیم و کتاب عشق پرستاری را آغاز نمودیم ،با هم عهد بستیم که همچون درختان ، سبز شویم و در لباس سفید محبت ناجیان عشق باشیم و یه چیز دیگه: ما پرستاریم و قراره با پرستاری زندگی کنیم و شاید پرستاری زندگیمون بشه و همه میدونن که پرستارها روح بزرگی دارن پس بیاین... اینجا وبلاگ دانشجویان پرستاری ورودی 91دانشگاه علوم پزشکی اراک ، دانشکده پرستاری و مامایی است. امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد قبول بازدید کنندگان عزیز قرار بگیرد. پرستاری اراک91 . پرستاری شازند 91 .پرستاری اراک 91.پرستاری شازند91.پرستاری اراک-91
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 2155
بازدید کل : 23683
تعداد مطالب : 480
تعداد نظرات : 724
تعداد آنلاین : 1

. . .. .. ..